.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سرهنگ قاسمی:
۱۰۵ قرارگاه فرعی انتظامی در مازندران دایر شد

 جانشين فرمانده انتظامی مازندران از افتتاح قرارگاه نوروزی در مركز استان، ۲۲ شهرستان و ۱۰۵ قرارگاه فرعی در حوزه كلانتری و پاسگاه برای انجام خدمات بهتر به مسافران و مردم خبر داد.

 به گزارش مهر، سرهنگ روح الامين قاسمي بعد از ظهر پنجشنبه در حاشيه افتتاح قرارگاه نوروزی مازندران در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اينكه قرارگاه نوروزی تا ۱۵ اسفند براي خدمات رسانی به مسافران و مردم فعاليت می كند، اظهارداشت: حدود بيش از ۱۵ هزار نيرو كادر، وظيفه، نگهبانان محله، شبگردها، پليس هاي افتخاري براي خدمات رساني به مسافران و مردم آماده باش هستند.

وي به همكاري و خدمت رساني پليس راه در ايام تعطيلات اشاره كرد و افزود: با توجه به ۶ مدخل ورودی به استان هراز، كندوان، فيروزكوه، محور گيلان، گلستان و سمنان با ۱۸ ايستگاه جهت روان سازی ترافيك و ساير خدمات در خدمت مردم هستند.

جانشين فرمانده انتظامي مازندران همچنين به خدمات دهی پليس راهور در شهرستان ها و آگاهی اشاره و تصريح كرد: سارقين سابقه دار براي امنيت مردم با همكاري دستگاه قضايي تحت كنترل قرار داده شد.

قاسمی بيان كرد: پليس مبارزه با مواد مخدر براي جمع آوری معتادين ولگرد در خصوص مزاحمت مردم در سطح استان در ايام نوروز فعاليت می كنند. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.179 seconds.